30 – Najkvalitetniji tekući puderi

Već dugo vremena tražim taj neki puder koji će savršeno odgovarati mojoj kombinovanoj koži i lagano preplanulom tenu (ništa previše!). Tražim puder koji nije previše skup , a daje predivne rezultate.. Evo šta sam pronašla kao najkvalitetnije tekuće pudere!

MaxFactor Lasting Performance
Ja i moja prijateljica smo duže vrijeme koristile ovakav puder i zaista je ostavio dobar utisak na mene! Najviše mi se dopao zbog postojanosti i činjenice da se ne skida tako lako (znojem i sl.)

L'Oreal True Match
I ovaj bih preporučila jer nije toliko loš , baš naprotiv , dobar je za one koji žele potpuno prirodan izgled i prekrivanje npr. crvenila na licu.



MaxFactor Xperience Weightless Foundation
Za ovaj mogu garantovati da je fantastičan , dugo traje i pokriva skoro sve!


Avon Calming Effects
Dugo vremena koristim i ovaj tzv.Calming Effects, i moram priznati da mu to ime jako dobro pristaje! Kožu dosta smiruje i pomaže da se sakriju ti mali nedostatci koje tako željno želimo prikriti! Cijena mu uopće nije strašna , ali ako ste osoba sa masnijim tipom kože , obavezno stavite puder u kamenu poslije ovog pudera!


MAC puderi
Najpoznatija svjetska marka MAC izdaje jako kvalitetne, ali isto tako i skupe pudere (ne previše skupe, ali sigurno skuplje od većine onih koje mi možemo kupiti/priuštiti). Nažalost, MAC-a nema u našoj zemlji (rijetko se može naći), a i one koje nađete sigurno možete znati da su to kineske kopije koje bih nikome preporučila (da, uspjeli su i to iskopirati!) Koristila sam jedanput ovaj , ali me je jako skupo koštao, mada sam bila zadovoljna njima i šteta što ga više nema (iskoristila ga do kraja! ;( ) i poštarina me je neobično puno koštala.


numerouno
Everything you need is on my blog! If you want to tell me someth in private, just go ahead, send me a private message. And this is MOSTLY girls blog where you can find beauty,makeup,fashion tips!

Komentariši